sobota, 2 lutego 2013

Maybelline Colorama 104


 Na początek wesoło- przedstawiam ulubieńca! 




Troszeczkę danych:
  • cena- ok.10zł
  • pojemność- 7ml
  • dostępność- m.in. Hebe, Rossmann, Natura- bardzo łatwy do zdobycia 
  • używam od ponad miesiąca, miałam go na paznokciach 2 razy


Moja opinia:

Lakier jest świetny! Spontaniczny zakup, ale bardzo udany. Piękny ciemny fiolet, bez żadnych drobinek czy shimmerów, estetyczna buteleczka. Jeżeli chodzi o formułę- szybko schnie, ma fajny, sporawy pędzelek, lakier przyjemny w użyciu. Na paznokciach potrafi utrzymać się nawet 4 dni bez żadnych zmian! Na moich paznokciach jest już 5 dzień i mam delikatnie starte końcówki na środkowym i wskazującym paznokciu prawej ręki- nie ma innego lakieru który jest aż tak trwały na moich paznokciach. Jedyny  problem to zakrętka- czasami odkręca się bez pędzelka, ale myślę że jakiś dobry klej załatwi sprawę. 
Podsumowując- ze względu na kolor- lakierowy ulubieniec miesiąca, za względu na formułę- lakierowy ulubieniec ever :)

Zerknęłam również w internecie na inne kolory i zainteresował mnie jeden:
Jest jeszcze kilka innych które mi się podobają, ale ten to taki must have :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz